فتح قریب

بایگانی

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

تصویربردارى به طریق هسته اى و تزریق و خوردن داروهاى هسته اى به هیچ وجه براى بدن مضر نیست. مواد رادیواکتیوى که در پزشکى هسته اى مورد استفاده قرار مى گیرند نیمه عمر خیلى کوتاهى دارند و خیلى زود از بین مى روند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۳
مهدی صداقت

برای تسریع در کار، به قسمت های پررنگ شده توجه فرمایید

 

تنظیم و ویرایش: سایت الگوها


اقتصاد مقاومتی، الگویی بومی برای حل مسائل اقتصادی کشور است که بر اساس آن نظامات اقتصادی کشور با هدف ایجاد ثبات، پایداری و آرامش در اقتصاد اصلاح و متحول می شود. بنابراین ویژگی اول اقتصاد مقاومتی، ایجاد یک اقتصاد مقاوم، باثبات و پایدار است. در اقتصاد مقاومتی، بر خلاف اقتصاد غربی، عده معدودی سرمایه دار نمی توانند با جا به جا کردن پول، قیمت های ارز، طلا، و کالاهای مصرفی مردم را مدام بالا یا پایین ببرند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۵
مهدی صداقت

            برای بزرگ نمایی روی تصویر کلیک کنید

ترای تسریع در کار، به قسمت های پررنگ شده توجه فرمایید


دیدگاه‌های مختلف نسبت به «اقتصاد مقاومتی» و نیز الزامات تحقق آن:

امروزه ،جمهوری اسلامی در حوزه‌های اقتصادی خود با مسائل یا مفاهیمی مواجه است که به هیچ عنوان تاکنون، چه در عرصه‌ی نظر و در کتاب‌های درسی و چه در عرصه‌ی عمل و تجارب بشری، مشابه و مابه‌ازای واقعی نداشته است. بنابراین خود انقلاب اسلامی مکلّف به نوآوری و ابتکار و نظریه‌پردازی و الگوسازی در این عرصه‌های جدید اقتصادی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۱
مهدی صداقت


         برای بزرگ نمایی روی تصویر کلیک کنید

برای تسریع در کار، به قسمت های پر رنگ شده توجه فرمایید

 

چگونگی ارتقای سبک زندگی اسلامی در سال حماسه اقتصادی (1)

از زمانی که پای اولین خواستگار به خانه خانواده‌های دختردار باز می‌شود، تمام هم و غم مادر این می‌شود که فلان برند یخچال و ماشین‌ لباسشویی، فلان سرویس خواب و مبلمان معروف و فلان سرویس کریستال چک را بخرد تا دخترشان پیش در و همسایه و به قول معروف فک و فامیل و دخترعمو و دخترخاله که به تازگی ازدواج کرده‌اند، سرافکنده نشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۵
مهدی صداقت

برای تسریع در کار، به جدول انتهایی توجه فرمایید

 

 به نقل از سایت الف:

تحریم‌ها  علیه ایران به بهانه‌های مختلفی اعمال شده‌اند و چهار منبع اصلی دارند: اتحادیه اروپا، شورای امنیت سازمان ملل، دولت آمریکا و کنگره آمریکا، در این نوشتار ارزیابی اتاق فکرهای آمریکایی درباره تحریم‌های یک جانبه سیستم آمریکا علیه ایران و احتمال لغو و تعلیقشان بررسی می‌شود.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۴
مهدی صداقت


برای تسریع در کار، به قسمت های پررنگ شده توجه فرمایید

 


انرژی هسته ای چه فایده هایی دارد؟

خورشید یک نیروگاه هسته ای بسیار بزرگ است نور وگرمای فراوانی که از خورشید به ما می رسد در اثر واکنش های هسته ای تولید می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۳
مهدی صداقت

 می دانیم  به لحاظ اقتصادی و سیاسی در شرایط خاصی قرار گرفته ایم و نیاز است تا اقشار جامعه را نسبت به وضعیت اقتصاد و مذاکرات آگاه نماییم و نیز باید بتوانیم چشم انداز روشنی را از آینده ایران اسلامی پیش رویشان ترسیم کنیم.

 

  سه دسته مخاطب وجود دارد:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۱
مهدی صداقت